مشاوره خرید و قیمت چاقو و انبر گچ

آشنایی با چاقوی دندانپزشکی

چاقو‌های پروتز در دندانپزشکی کاربردهای مختلف و بی نظیری دارند. این چاقوها برای بریدن، شکل دادن، برداشتن و حتی جابه جایی مواد مورد استفاده قرار می گیرند و به طور خلاصه یک ابزار چندکاره برای دندانپزشک محسوب می شوند. اگر شما هم قصد خرید انواع چاقوی دندانپزشکی را دارید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

انواع چاقوی دندانپزشکی

چاقوی دندانپزشکی در اشکال و کاربردهای مختلفی ساخته می شوند که باید حتما پیش از خرید آن ها در موردشان اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید آن ها را با چشمی باز و آگاهانه انتخاب کنید. چاقوی دندانپزشکی را می توان به چاقوی موم، چاقوی جنرال و چاقو بازکننده فلاکس تقسیم کرد.

چاقوهای موم جهت بریدن و شکل دادن موم در حین کارهای مختلف پروتز مانند وکساب کردن و در دیگر فرایندها مانند برداشتن اضافه موم و یا در چیدن دندان‌های متحرک کمک کننده می‌باشند. چاقوهای جنرال جهت برداشتن گچ و اضافات موم مورد استفاده قرار می‌گیرند و چاقوهای بازکننده فلاکس به باز کردن مولت‌ ها و فلاکس‌ های پروتز کامل یا پروتزهای آکریل دار کمک می‌کند و حتی اضافه‌های گچ آن ‌ها را تمیز می‌کند.

چاقوها به طور کلی به دو دسته، چوبی و استریل تقسیم می‌شوند. چاقوهای دسته استریل بسیار ظریف و مناسب مدلاژ می‌باشند. چاقوهای دسته چوبی بسیار قوی ‌تر می‌باشد و جهت برداشتن حج زیادی از گچ، استون و موم مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین برای باز کردن فلاکس نیز کاربرد دارد. همچنین می توان آن ها را در انواع شیاردار و بدون شیار نیز پیدا کرد.

قیمت چاقوی دندانپزشکی

برای تعیین قیمت چاقوی دندانپزشکی باید نگاهی به جنس، نوع و شرکت سازنده آن انداخت. چاقوی موم دندانپزشکی از سایر چاقوها گران تر و پرکاربردتر می باشدو از طرفی نوع شیار دار آن یک مزیت اضافه محسوب شده و می تواند به قیمت آن بی افزاید. چاقوهایی که دسته چوبی به دلیل قدرت و استحکام بیش تر، قیمت بالاتری نیز نسبت به انواع تمام استیل دارند. در کنار تمام این مسائل، شرکت سازنده می تواند با توجه به سیاست های قیمت گذاری خود، در تعیین قیمت چاقوی دندانپزشکی موثر واقع شود.

شما عزیزان می توانید انواع چاقوی دندانپزشکی با بهترین کیفیت ها را از فروشگاه یونیت بخواهید و از طریق همین صفحه اقدام به ثبت سفارش خود کنید. اگر سوالی داشتید می توانید با استفاده از راه های ارتباطی پایین صفحه با پشتیبانان یونیت در تماس باشید.

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت