چگونه نام و عکس خود را به عنوان پزشک در گوگل ثبت کنیم؟

وقتی فردی به دنبال یک پزشک یا دندانپزشک متخصص می گردد، احتمالا اولین جایی که به ذهنش می رسد گوگل است. بنابراین بالا آمدن اسم و عکس شما در سرچ گوگل یک ترفند هوشمندانه برای شناخته شدنتان است. پس دانستن اینکه چطور کاری کنیم که وقتی کسی اسم ما را در گوگل سرچ می کند، نتایج گوگل مرتبط به شما و نام شما باشد مهارت فوق العاده مهمی است که باید به آن تسلط داشته باشیم. 

چگونه نام خود را وارد گوگل کنیم

چرا بالا آمدن نام شما در گوگل اهمیت دارد؟

سعی کنید خودتان را جای بیمار بگذارید که به دنبال پزشک یا دندانپزشک می گردد. نیاز خود را در گوگل سرچ می کنید و با انبوهی از اطلاعات رو به رو می شوید. ترجیح شما در این موقعیت چیست؟ نام پزشکی که در صفحه های اول گوگل می بینید یا آن که تا صفحه دهم هیچ نشانی از او نیست؟ 

جواب به چندین دلیل واضح است.

  • امروزه که گوگل به مرجعی برای پاسخ به تمام سوالات افراد تبدیل شده است، طبیعتا وجود نام شما در همان صفحه های اول می تواند تاثیر زیادی در شناخته شدنتان و به نوعی مهر تائید بر کیفیت کار شما باشد. 
  • گوگل اولین جایی است که افراد به دنبال اطلاعات در آن می گردند. 
  • امروزه حدود 80 میلیون اسم به صورت روزانه در گوگل سرچ می شود. 
  • افراد با دسترسی به نوشته ها و محتوایی که از خود در شبکه های اجتماعی و گوگل منتشر می کنید شخصیت و تخصص شما را قضاوت می کنند پس اگر هوشمندانه از این فرصت استفاده کنید موفقیت های زیادی در انتظارتان است.

اما امروزه آن قدر که این موضوع اهمیت دارد به آن پرداخته نمی شود. با ما همراه باشید تا به یکی از سوالات شما پاسخ دهیم.

چگونه نام و عکس خود را در گوگل ثبت کنید؟

قدم اول: گوگل علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی شما دارد. یعنی چه؟ تا پیش از آن که گوگل پلاس تعطیل شود و به فعالیت خود پایان دهد، حتما به همه توصیه می شد که اکانت گوگل پلاس خود را بسازند. اما امروزه داشتن پروفایل در پلتفرم هایی مانند لینکدین (Linkdin)، اینستاگرام (Instagram) و فیسبوک (Facebook) جایگزین های مناسبی برای این کار شده اند. بنابراین در گام اول حتما در حداقل یکی از این پلتفرم ها اکانت بسازید.

چگونه نام خود را در گوگل ثبت کنیم؟

قدم دوم: بعد از شبکه های اجتماعی، مهم ترین چیز داشتن وبلاگ شخصی شما است. حتما باید با نام خودتان وبلاگی داشته باشید و در آن فعالیت کنید. یکی از راه هایی که گوگل نام شما را در بین میلیون ها اسم که در طول روز در گوگل سرچ می شود پیدا کند این است که متوجه ارتباط بین نام شما و یک حوزه خاص شود مثلا اگر شما یک پزشک هستید و در رابطه با تخصص خود محتوای با کیفیت منتشر می کنید و مردم هم پس از مدتی نام شما را همرا با تخصص تان سرچ کنند همه این ها این سیگنال را به گوگل می دهد که شما در حوزه ای خاص متخصص هستید و از این طریق شما را راحت تر و سریع تر پیدا می کند. از این رو انتشار محتوا در بلاگ های مطرح حوزه کاری خودتان شانس دیده شدن اسمتان و مهارت هایی که دارید را افزایش می دهد.

چگونه نام خود را در گوگل ثبت کنیم؟

قدم سوم: حتما با نام خودتان یک دامنه سایت راه اندازی کنید. شاید یکی از مهم ترین اقدامات برای دیده شدن در گوگل راه اندازی یک دامنه با اسم خودتان و انتشار اطلاعاتی که فکر می کنید برای مخاطبانتان جذاب است باشد.

 چگونه نام خود را در گوگل ثبت کنیم؟

قدم چهارم: باید بین تمام پلتفرم های بالا ارتباط برقرار کنید. مثلا از وبلاگتان به سایت خود لینک دهید. این کار باعث می شود تا هم گوگل و هم کاربر متوجه ارتباط میان آن ها بشوند. 

نکته: اگر با شخص معروفی تشابه اسمی دارید باید بدانید که کار شما از حالت عادی کمی دشوارتر است و باید دقت بیش تری به خرج دهید. دلیل آن بسیار ساده است. فرض بگیریم که نام شما "اکبر" و نام خانوادگیتان "عبدی" باشد. فکر می کنید با سرچ شدن این نام در گوگل چه چیزی به کاربر نمایش داده خواهد شد؟ 

قدم پنجم: در وب سایت های مرتبط به حوزه کاری خودتان ثبت نام کنید. برای مثال اگر پزشک هستید و به دنبال آن هستید که افراد با جستجوی نام شما به اطلاعات تماس شما دست پیدا کنند بهتر است نام و اطلاعات خود را در وب سایت های شناخته شده حوزه کاری خود ثبت کنید. برخی از وب سایت های شناخته شده در زمینه کاری شما عبارتند از:

قدم ششم: صبر داشته باشید. اگر شما شخص خیلی معروفی نباشید و کارهای عجیب و غریبی نکرده باشد معمولا زمان می برد تا توجه گوگل به شما جلب شود. بنابراین اگر فردای ساخت وی سایت یا پروفایل لینکدین، اسم شما در گوگل نبود ناامید نشوید. 

چطور در سرچ گوگل شناخته شویم

کلام آخر

گوگل امروزه به مرجعی برای تمام سوالات انسان ها تبدیل شده است. اولین فضایی که هر شخصی در آن به دنبال اطلاعات می گردد همین گوگل است. بنابراین وجود اسم و عکس شما به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک که قصد معرفی خود به مخاطبان را دارید امری ضروری است. در این مقاله چندین راه کار ساده برای این کار به شما معرفی کردیم. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که انجام این کارها به منزله ی نتیجه گرفتن یک شبه نخواهد بود و باید فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. ممنون که با ما همراه بودید. برای مطالعه مقالات بیش تر به آکادمی یونیت سر بزنید. 

 

 

اصول نگهداری هندپیس دندانپزشکی

اصول نگهداری هندپیس دندانپزشکی

هندپیس دندانپزشکی مانند هر ابزار و تجهیزات دیگری در مطب برای داشتن بالاترین کارایی نیاز به رعایت نکات به خصوصی دارد که در این مقاله به بررسی آن ها پرداخته ایم.

چه ارتباطی بین بهداشت دهان و حمله قلبی وجود دارد؟

چه ارتباطی بین بهداشت دهان و حمله قلبی وجود دارد؟

از قدیم الایام این آگاهی وجود داشت که ارتباطی میان سلامت دندان و سلامت بدن وجود دارد. اما امروزه می توان به طور دقیق تری از ارتباط میان این دو صحبت کرد. 

راهنمای خرید اسید اچ دندانپزشکی و آشنایی با انواع آن

راهنمای خرید اسید اچ دندانپزشکی و آشنایی با انواع آن

اسید اچ در دندانپزشکی باعث افزایش سطح حفره، گیره کامپوزیت رزین ها و در نهایت باعث بهبود هماهنگی لبه ای ترمیم بوده و انتخاب و خرید صحیح آن می تواند تا حد بسیار زیادی در کیفیت ترمیم انجام شده موثر باشد. در این مطلب با بررسی ویژگی های مهم این اسید، شما را در خرید آن راهنمایی خواهیم کرد.

انکوباتور و آون آزمایشگاهی؛ بررسی کارکرد و تفاوت آن‌ها

انکوباتور و آون آزمایشگاهی؛ بررسی کارکرد و تفاوت آن‌ها

انکوباتور و آون آزمایشگاهی دو دستگاه با تفاوت های زیادی هستند که از نظر ظاهری ممکن است باهم اشتباه گرفته شوند. در این مقاله به بررسی تفاوت ها و کارکرد هر یک از آن ها پرداخته ایم.

راهنمای جامع خرید اتوکلاو

راهنمای جامع خرید اتوکلاو

خرید اتوکلاو یا دستگاه استریل بخار به دلیل قیمت بالا، حساسیت کاری آن و همچنین عدم شناخت مشتریان از این دستگاه همواره با چالش هایی رو به رو است. در این مقاله به توضیح کوتاهی در مورد دستگاه اتوکلاو و راهنمای خرید آن خواهیم پرداخت .