مشاوره خرید و قیمت سینوس لیفت و پریوتم

پریوتوم چیست؟

از این اینسترومنت برای جدا کردن دندان از بافت لثه یا دندان های کناری آن استفاده می شود. پریوتوم در مدل های چکش خوار (خمیده و صاف)، یک سر و دو سر عرضه می شود. استفاده از این ابزار در دندانپزشکی رایج نیست و فقط در شرایط خاصی پریوتوم وارد عمل می شود. اگر در فرایند ایمپلنت ریشه ای درون استخوان باقی مانده باشد و به راحتی از استخوان جدا نشود از پریوتوم به جای الواتور استفاده خواهد شد. پریوتوم نسبت به الواتورها ظریف تر است و توانایی خارج کردن ریشه با کم ترین تروما و آسیب به دندان های مجاور را دارد. این ابزار اغلب توسط دندانپزشکان متخصص استفاده می شود و برای دندانپزشکان عمومی کاربردی ندارد.

راهنمای خرید پریوتوم در دندانپزشکی

همانطور که گفته شد پریوتوم یکی از ابزارهای بسیار تخصصی دندانپزشکی است تنها در صورتی از آن استفاده می شود که تخصص شما ایمپلنت باشد. بنابراین اگر با این شرایط به دنبال خرید پریوتوم دندانپزشکی هستید، با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از نکات بسیار ساده و اولیه ای ک باید پیش از خرید پریوتوم دندانپزشکی به آن توجه کنید نوع دسته آن است. دسته پریوتوم نیز مانند سایر اینسترومنت های دندانپزشکی می تواند هالو (Hollow) یا تو پر باشد. دسته های هالو تو خالی هستند و همین امر باعث سبک تر بودن پریوتوم و کنترل راحت تر آن می شود. به همین دلیل معمولا این نوع از دسته ها طرفداران بیش تری به نسبت انواع معمولی دارند. دقت داشته باشید که ایمپلنت دندان یک فرآیند طولانی و طاقت فرساست. بنابراین بهتر است ابزار مورد استفاده شما سنگین نباشند.

نکته بسیار مهم بعدی نوع سری قلم پریوتوم است. قلم های پریوتوم در دو نوع یک سر، دو سر و یک لبه و دو لبه طراحی و تولید می شوند. انواع دو سر این قلم ها معمولا دارای یک سر پریوتوم و سری دیگر برنیشر است اما می تواند در هر دو سر دارای پریوتوم با اندازه ها و قطرهای متفاوت نیز باشد. قلم پریوتوم دو لبه نیز امکان ورود مرحله ای را فراهم می کند که ریسک سرخوردن را کاهش می دهد. به همین علت می تواند شروع کننده مناسبی برای کیس های دشوار جراحی باشد. انتخاب میان این قلم ها کاملا به شما و نیازتان بر می گردد. بنابراین هنگام خرید پریوتوم حتما به این موضوعات دقت کنید.

قیمت پریوتوم دندانپزشکی

پریوتوم ها به عنوان یکی از تخصصی ترین ابزار دندانپزشکی به طورکلی از قیمت بالاتری نسبت به سایر آن ها برخوردار هستند. برخی ویژگی ها در این ابزار نیز مانند دو سر بودن، دو لبه بودن و دسته هالو باعث بالاتر رفتن قیمت پریوتوم دندانپزشکی می شوند. از طرف دیگر محبوب ترین و پرکاربردترین پریوتوم های در حال حاضر ساخت کشورهای اروپایی به خصوص سوئد می باشند که این موضوع می تواند به طور چشمگیری در افزایش قیمت پریوتوم موثر باشد. اما اگر شما به دنبال پریوتومی با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب تر هستید می توانید از انواع پریوتوم های ایرانی و پاکستانی نیز استفاده کنید.

سینوس لیفت چیست؟

عمل لیفت سینوس جراحی است که در آن با افزودن مواد پیوندی استخوان، قاعده استخوانی محکم و کافی برای پشتیبانی ایمپلنت دندان فراهم می شود. برخی از کسانی که می خواهند ایمپلنت بگذارند، استخوان کافی ندارند و درمان ایمپلنت در آن ها بدون پیوند استخوان موفق نخواهد شد. لیفت سینوس یکی از متداولترین درمان های پیوند استخوان برای کاشت ایمپلنت دندان است.

راهنمای خرید سینوس لیفت دندانپزشکی

برای لیفت سینوس در دندانپزشکی از ابزار مختلفی مانند کورت های مخصوص و الواتورها استفاده می شود که از آن ها به عنوان ابزار یا کیت سینوس لیفت دندانپزشکی یاد می کنند. این ابزار نوعی پیش نیاز برای انجام عمل ایمپلنت دندان هستند و استفاده از آن ها کاملا تخصصی است. اگر قصد خرید ابزار سینوس لیفت دندانپزشکی را دارید ما در این جا شما را برای خرید هرچه بهتر راهنمایی خواهیم کرد.

نوع ابزار سینوس لیفت یکی از مهم ترین نکاتی است که باید پیش از خرید ست سینوس لیفت به آن توجه کنید. ابزار مناسب برای لیفت کردن سینوس یا کورت هستند و یا الواتور. الواتورها قدرتمند تر بوده و برای نفوذ به مناطق عمیق اصلا مناسب نیستند زیرا به بافت لثه آسیب وارد خواهند کرد. اما برای نواحی از دندان که نیاز به دقت بیش تر و قدرت کمتری دارند بهتر است از کورت های سینوس لیفت استفاده شود.

مانند هر بازار و اینسترومنت دیگر در دندانپزشکی دسته ابزار سینوس لیفت نیز به دو صورت تو پر و دسته هالو تولید می شود. دسته های هالو به طور کل به دلیل وزن سبک ترسان و راحتی در استفاده محبوبیت بیش تری دارند.

قیمت ست سینوس لیفت دندانپزشکی

ابزار سینوس لیفت به صورت تکی و ست به فروش می رسند. در صورتی که نیاز به انواع کورت و الواتور برای جراحی سینوس داشته باشید، بهتر و اقتصادی تر است که ست آن را تهیه کنید اما اگر فقط نیاز به یکی از انواع ابزار سینوس لیفت دارید می توانید آن را به صورت جداگانه انتخاب و تهیه کنید. به طورکلی قیمت سینوس لیفت به نسبت سایر اینسترومنت ها کمی بالاتر است. این ابزار را می توانید در دو نوع خارجی و تولید داخل با قیمت های متفاوت تهیه کنید.

فروشگاه یونیت به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های فروش آنلاین تجهیزات دندانپزشکی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید انواع اینسترومنت دندانپزشکی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کرده و یک خرید آنلاین خوب و راحت را تجربه کنید.

مرتب سازی : حذف فیلتر
محدوده قیمت :
فقط کالای موجود
فقط تخفیف دارها
برند :
  • imed
  • ارسال سریع
  • منتخب یونیت
  • برنده کیفیت
selective product